неделя, 3 януари 2016 г.

Belçim Bilgin - Да играя в сериал е предизвикателство за мен




- От много време не си се появявала на малкия екран, каква е причината, поради която се съгласи да се върнеш именно  с тази роля? 

- През годините съм получавала много предложения, но едно тихичко гласче ми казваше - не, това не е за теб. 

- В кои продукции са ти предлагали роли, можеш ли да споделиш? 

- Предлагали са ми роли в няколко продукции през изминалия телевизионен сезон, дори бях подписала договор за участие в серила Kaderimin Yazıldığı Gün, но в последния момент се отказах. Но не съжалявам за това си решение.

- Приемаш ли съвети от съпруга си Йълмаз за ролите които избираш? 

- Не винаги, с него имаме различни виждания, той като режисьор ми препоръчва роли които би режисирал, а аз като актриса, избирам роли които да искам да изиграя. Понякога мненията ни съвпадат, но понякога не.

- Приемаш ли съвети от други актьори и актриси близки до теб?

- Не, всеки актьор има различни желания за роли които би искал да изиграе. 

- Защо толкова трудно се съгласяваш да играеш в сериали? 

- Да играя в сериали е предизвикателство за мен, аз съм човек на който лесно му писва, от нещата около него. Трудно мога да си представя  година, две или три да играя един и същ образ. Трябва ролята много да ми влезе под кожата, за да се съглася да играя в сериал. 

- Какво толкова хареса в сюжета на Kördüğüm и в образа на героинята ви Наз, за да се съгласиш да изиграеш тази роля? 

- Наз е интересен образ, тя е умна, красива, млада жена, напълно наясно с професионалните си цели, но личния и живот е пълна каша. Брака и със съпруга и не върви много добре. Всъщност Наз малко прилича на мен, по характер и темперамент, затова и я харесах. Душевно също си приличаме. 

- Какво е отново да работиш с Ибрахим?

- Ибрахим е страхотен човек, приятел и колега. По време на снимките на Sadece sen много се забавлявахме. Сцената в която ме носеше по стълбите сме я снимали над 10 пъти, защото или той се спъваше или на мен ми ставаше смешно. Когато разбрах, че той ще е моят партньор много се зарадвах. С него бяхме говорили седмица преди това и си споделихме, че и двамата имаме предложение за роля от Endemol, но заради клауза за поверителност и двамата не казахме за кой проект се отнася, а после се оказа, че става дума за един и същ проект. Малко по-късно към екипа се присъедини и Алиджан. С него не сме работили заедно, но сме приятели, много талантлив актьор е. 

- Какво можем да очакваме от сериала?

- Сериала е тежка драма, с много хубава история, много се надявам да постигне успех, на предварителната премиера чухме много хубави думи от колеги, надявам се и на зрителите да им хареса. 

- В медиите излизат публикации от рода на Войната на приятелките,  Берен и Белчим кръстосаха шпаги, Кьосем или Наз какво е мнението ви за това? 

- О нека си пишат, това не е мое решение, а и за всеки сериал си има публика. Работата си е работа, приятелството си е приятелство. Никога не бихме се скарали за нещо подобно, приятелството ни е много по-силно от това. 

- И за финал какво ще пожелаеш на феновете си за новата година? 

- На всички хора по света пожелавам много здраве, щастие, късмет и успех през новата година. Пожелава и МИР по целия свят, нека никога повече не се случват неща като тези в Париж или като последните събития в Истанбул. 


Тази статия е преведена само и единствено за този блог! Моля, не копирайте на други места, като сайтове и блогове, без изричното съгласие на екипа!
Нека уважаваме труда си!

0 коментара:

Публикуване на коментар