събота, 4 февруари 2017 г.

Аху Тюркпенче - Отдадох се на театъра!

Предстои ни един наистина ексклузивен разказ, с една много известна театрална, филмова и сериална актриса – Аху Тюркпенче.  
Позната ни от сериалите „Истанбулска приказка“,„Сюхрет“,„Сбогом Румелия“ и филмите „Клубът на неудачниците“, „Без корен“, и от излезлият преди няколко месеца филм „Планина“. Аху през последните години се изгуби от екрана и се отдаде на театралната сцена, това е и причината да не я виждаме често, но сега дойде времето да разберем с какво се е занимавала тя през това време.
- Как една студентка по Физика в Техническия университет се превръща в любима актриса на много хора?
- Още от дете бях почитател на театъра и киното, винаги след училище бягахме по улиците на моят роден град Самсун до близкото кино, за да гледаме някой филм, а вечер с родителите ми обичахме да ходим на театър. След това отивайки в Истанбул се запознах с много и различни млади хора, един от приятелите ми като разбра, че се интересувам от театър ми помогна да се присъединя към трупата на  „Müjdat Gezen Sanat Merkezi“ (Арт Център Мюждат Гезен). 
- А какво се случи след това със следването ви?
- Отказах се, колкото и да ми беше интересно, предпочетох актьорската кариера пред физиката. Баща ми ми беше много ядосан доста време, но след време му мина, мисля някъде след първата постановка, на която го поканих.
- Коя беше първата ви по-значителна роля?
- Първата ми роля извън MSM Tiyatro беше във сериала “Gurbetçiler“ (Гурбетчии) след това се снимах в „Güzel Günler“  (Хубави дни) „Bize Ne Oldu“ (Какво се случи с нас) и „Yedi Numara“ (Номер 7). Първите ми значителни роли бяха в сериалите  „Azad“ (Азад) и „Bir Istanbul Masalı“  (Истанбулска приказка). С тях кариерата ми дръпна напред.
- А как реши да се снимаш в сериали, през онези години това не беше много популярно?
- Така е, не беше, но когато си начинаеща актриса, живееща в Истанбул с театрална заплата трябва да намериш начин да изкарваш допълнителни средства. Един ден попаднах на обява за кастинг за сериал, а след това постепенно идваха и други предложения.
- Кога получи първото си предложение за участие в игрален филм?
- Беше докато още снимахме „Bir Istanbul Masalı“  (Истанбулска приказка) – за филма „Neredesin Firuze“(Къде си Фирузе).
- Много от феновете ти се чудят къде изчезна през последните няколко години, в средата на миналото десетилетие ти беше една от най-активните актриси в Турция, а сега почти не се появяваш почти. Каква е причината?
- Всъщност не е точно така, през последните години съм се отдала предимно на театъра, но не съм забравила, нито киното, нито сериалите, просто приемам по-малко предложения.
- Как се стигна до участието ти във втората част на „Планина“ ?
- Отидох на кастинг, за един друг проект, но след няколко седмици ми се обадиха с предложение за „Планина“ и аз се съгласих веднага, първата част на филма беше страхотна.
- Какво можеш да ни кажеш за Аху, която не познаваме?
- Аху в личния си живот е една мързелана, ако може така да кажа, обичам да се излежавам, а след това се мотая. Обикновено, освен ако нямам нещо спешно излизам около обяд, отивам в театъра  репетирам, или се срещам се приятели. Обичам да се забавлявам, но и да прекарвам време сама.
- А любовният ти живот?
- Това е нещо, което не обичам да коментирам, но е нещо, което се знае, имам мъж до себе си вече от доста време.  Преди това дълго време бях сама, преживях много тежка раздяла, която ме накара да се отдам на работата си. Аз съм много емоционална и вложих емоциите си в кариерата си, защото иначе щях да се отдам на депресията. Но сега съм щастлива.
- Можем ли да те очакваме скоро и на малкия екран?

- За сега нямам предложения, но ако има подходящо бих взела участие. Защо не? 

Тази статия е преведена само и единствено за този блог! Моля, не копирайте на други места, като сайтове и блогове, без изричното съгласие на екипа! 

Нека уважаваме труда си!


0 коментара:

Публикуване на коментар