събота, 4 февруари 2017 г.

Блиц интервю с Алина Боз и Лейля Танлар



Кога решихте да станете актриси?

А.Б - Още от малка винаги съм се интересувала от актьорството, интересът ми беше толкова голям, че родителите ми ме записаха в трупа по актьорско майсторство, там прекарах цели седем години.

Л.Т - Не беше осъзнато, но беше съдбовно. В училище играх в една пиеса, така направих първата си крачка към театъра, след това продължих да взимам участия в различни постановки. Тогава в мен се появи желанието да стана актриса, започнах да уча в колежа актьорско майсторство, а след това се присъединих към трупата на Вахиде Перчин и Алтан Гьордюм

Трудно ли ви е в началото на кариерата ви да играете толкова главни  и трудни образи?

А.Б - Разбира се трудно е, особено в началото, актьорската професия не е никак лека. А и характера на моята героиня не е никак лек, често се питам дали това момиче не е лудо, а и как бих постъпила аз в такава ситуация, Донякъде я разбирам, но мисля че постъпва много грешно.

Л.Т  - Както и Алина каза, актьорството не е лесно, напротив, но е страшно зареждащо да можеш да бъдеш едновременно и себе си и много други. Много бързо харесах Джансу, невинно и добро момиче, с времето дори я заобичах.

Героините ви приличат ли на вас?

А.Б - Не! Хазал е интроверт, тя има проблеми с изразяването на чувствата си, тя е приживяла лишения и опитвайки се да компенсира за това тя наранява другите с поведението си.

Л.Т С Джансу страшно много си приличаме и двете с нея сме много привързани към бащите си, и двете с нея имаме по-големи братя, които много ни подкрепят и двете сме изключително емоционални.

Как се промени живота ви през последните три години?

А.Б - Хората по улиците ни познават, знаят кои сме, което е малко странно, когато преди това не е било така. Често ме спират, за да ми кажат, че съм много красива и, че играя много добре. Не веднъж обаче са ми казвали и, че съм много лоша. Също така доста пораснах, тогава бях дете, а сега вече се чувствам като голям човек.

Л.Т - И аз усещам света както и Алина, често ме спират напълно непознати хора, радват ми се, прегръщат ме, но и станах доста предпазлива. Иначе нищо друго не се е променило, живота ми извън снимачната площадка е същият, както беше и преди - живея със семейството си, посещавам занятия, излизам с приятели.

За какво мечтаете?

А.Б -  Мечтая да ставам все по-добра в това което правя, мечтая да постигна и по-големи успехи, но имам и по-тривиални мечти - да пътувам, да срещам и опознавам нови хора, да завърша образованието си.

Л.Т  - Моята най-голяма мечта се реализира, аз вече съм актриса, сега мечтая за успехи, да се дипломирам с отличие. Надявам се някой ден да се реализирам и в чужбина, но за сега оставам в Турция.

Какво правите през свободното си време?

А.Б - За мен то в момента е кът, но обикновено или почивам у дома с книга в ръка или гледам филм. Ако не съм у дома пътувам, също така имам много хобита - танцувам балет, тренирам плуване и баскетбол.


Л.Т - През свободното си време обичам да излизам с приятели, да гледам филми и да чета, отдавам се и на хобитата си, а също така уча езици.

Каква искате да е следващата ви героиня?

А.Б - Искам да се видя в ролята на някоя успяла жена, която управлява света си, силна и независима. Но едва ли ще е скоро, след края на проекта искам да се отдам на почивка, да се оттегля за малко и чак след това да мисля за следващ проект.

Л.Т - Аз искам да изиграя лошата, след добрата и мила Джансу, мисля това ше е предизвикателство.

Алина и Лейля близки ли са?

А.Б  - Абсолютно, ние с Лейля сме много близки през последните три години, много се обичаме, ние израснахме заедно, станахме известни заедно. Тя ме разбира така както другите не могат да го направят.

Л.Т - За разлика от Хазал и Джансу, Алина и Лейля се разбират. Ние наистина сме много близки, дори и когато нямаме снимки прекарваме голяма част от времето си заедно, пътуваме или пък ходим по концерти. Много ще ми е трудно, когато не прекарваме заедно по цял ден.








Тази статия е преведена само и единствено за този блог! Моля, не копирайте на други места, като сайтове и блогове, без изричното съгласие на екипа! 
Нека уважаваме труда си!


0 коментара:

Публикуване на коментар