четвъртък, 29 декември 2016 г.

Дамла Сьонмез - предстоят ми много нови неща през годината.


- През последните няколко месеца имаш изключително много ангажименти, какво ни готвиш?
- Готвя няколко неща, наскоро почнах снимките на един много хубав филм, който през следващата година ще зарадва публиката.
- Става дума за филма  „Айля“ нали така?
- Точно става дума за филма „Айля“ – много се радвам, че ще съм част от този проект, защото той е изключително обещаващ и наистина много ще се хареса на феновете.
- Можеш ли да ни кажеш нещо повече за филма?
- Мога да кажа нещо мъничко, но интригуващо  - Филма е свързан с корейската война и едно малко момиченце отгледано от турски офицер, който трябва да напусне Корея. Историята наистина е разтърсваща, когато получих сценария и го прочетох се разплаках, наистина историята е тежка, но много красива. Освен това екипа на продукцията е изключителен, ще имам възможността да работя с едни от най-добрите актьори в Турция, както и с невероятен технически екип.
- Как стана част от екипа на продукцията?
- Една сутрин получих обаждане от агентката ми – изпратили и сценарии на филм, искали да го погледна, видяхме се през деня и тя ми го даде. Отлежаваше в къщи няколко дни, дори и не го поглеждах докато тя не ми каза, да го погледна защото чакали отговор. Когато го хванах, не можах да го пусна. След това се обадих и казах – Да! Да! Да!.
- Значи историята те е впечатлила?
- Точно така, историята наистина е много красива.  
- Освен на големия екран, очакваме ли те през следващата година на малкия екран или театралната сцена?
- Да, съвсем скоро ще се завърна с нещо ново и много различно на малкия екран. Също така участвам  в една постановка – Parçacıklar.
- В кой сериал ще те гледаме?
- Подписах договор с Limon Yapım и наскоро обявихме, че ще работим заедно по нова адаптация на „Гордост и Предразсъдъци“ на Джейн Остин.
- Съвременна или?
- Съвременна.
- Това звучи интересно, би ли разказала повече за проекта?
- Всъщност не много, но мога да кажа, че ще си партнирам в този проект с Мерт Фърат, сценария е поверен на Йълдъръм Тюркер, а режисьор ще е Танер Авкаран.  
 - Пожелаваме ви успех
- И ние си пожелаваме такъв.
- Успя ли да починеш след края на предишния си проект?
- Всъщност не много, въпреки че нямах много ангажименти след края на „Войната на розите“ имах лични ангажименти, след това преглеждах предложения за нови проекти. Не съм добра в почивките.
- Говореше се, че между теб и Баръш Кълъч има конфликт и това било причината за по-ранното приключване на проекта, така ли е? 
- Няма нищо такова, Баръш е страхотен човек, с него се познаваме доста преди проекта, имаме много общи приятели, а по време на проекта станахме много близки. Никога не сме имали проблеми, решението за приключването на проекта бе взето от нашите продуценти и от канала, който излъчваше сериала. Но аз лично съм много доволна от този проект, натрупах нови приятелства, имах възможността да вдъхна живот на много интересен герои и разбира се да играя с невероятни актьори. 
- Кариерата или личния живот? 
- И двете, и двете имат своето място, не изоставям едното за сметка на другото и двете са важни за мен. Не мога да си представя да трябва да избера едното или другото. 
- И сега последен, но един важен въпрос – Сама ли е Дамла Сьонмез?
- Нищо в личния ми живот не се е променило, не обичам да го обсъждам, ако има нещо което да се знае, то ще се разбере. Щастлива и спокойна съм, предстоят ми много хубави неща през следващата година и искам да им се отдам  напълно и в личен и професионален план.



Тази статия е преведена само и единствено за този блог! Моля, не копирайте на други места, като сайтове и блогове, без изричното съгласие на екипа! 
Нека уважаваме труда си!

0 коментара:

Публикуване на коментар